PC-NET CZĘSTOCHOWA - DOBRY SERWIS
Serwis urządzeń biurowych, ploterów, liczarek, laptopów i komputerów stacjonarnych

Firma PC-NET dobry serwis - oferujemy usługi serwisowe dla firm i klientów indywidualnych:
- naprawa kserokopiarek: Develop, Canon, Toshiba, Sharp, Panasonic, Konica Minolta, Nashutec, Ricoh.
- naprawa komputerów stacjonarnych, notebooków, serwerów, monitorów, skanerów
- naprawa drukarek Canon, Panasonic, HP, KyoceraMita, Lexmark, Epson, Brother, IBM, Konica Minolta, OKI, ploterów HP i innych
- naprawa telefaksów Canon, Panasonic
- diagnostyka sprzętu biurowego
- konserwacja urządzeń biurowych
- instalacja i upgrade oprogramowania
- usuwanie wirusów komputerowych
- archiwizacja danych
Naprawa zasilaczy awaryjnych (UPS):
Świadczymy również usługi z zakresu naprawy zasilaczy awaryjnych (UPS) różnych producentów. Wymieniamy oraz dobieramy odpowiednie baterie. Dojeżdżamy na miejsce do urządzenia i wyceniamy koszty naprawy. W swoim zespole posiadamy doświadczonych techników, dlatego zapewniamy profesjonalne wykonanie naprawy i gwarantujemy korzystne ceny.
Umowa serwisowa
Firma oferuje pełen profesjonalizm obsługi i serwisu dzięki umowie serwisowej. Warunki umowy są dostosowywane do indywidualnych wymagań klienta, tak aby w pełni zaspokoić jego potrzeby. Podpisując umowę serwisową Klient zyskuje:
- opiekę nad eksploatacją sprzętu biurowego
- opiekę nad systemami operacyjnymi i oprogramowaniem
- opiekę nad istniejącą siecią komputerową
- szybki czas reakcji serwisu
- pomoc telefoniczną

Umowa serwisowa obliguje naszą firmę do:
- maksymalnie trzygodzinnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię
- usługi serwisu oraz przeglądu i konserwacji sprzętu wykonywanej przykładowo raz na miesiąc
- nadzoru nad poprawnością działania sprzętu
- nadzoru nad bezpieczeństwem danych – archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, zarządzanie uprawnieniami użytkowników
- zapewnienia ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych i części doradztwa w zakresie nowoczesnych rozwiązań informatycznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- nieodpłatnego montażu i modernizacji sprzętu w przypadku zakupu w firmie PC-NET
- przeprowadzenia szkolenia użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania
Stała Opieka Serwisowa
Rozumiana jako administracja systemu, poczynając od podstawowych prac instalacyjnych i konfiguracyjnych, poprzez eliminację awarii i pomoc użytkownikom, aż po doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań. Główne korzyści płynące ze stałej opieki:
- trzygodzinny czas reakcji serwisu – zapobiega ewentualnym przestojom oszczędzając czas i zwiększając wydajność pracy Klienta
- bezpłatna pomoc telefoniczna – pozwala w wielu przypadkach na prawie natychmiastowe rozwiązanie problemu
- prowadzenie pełnej dokumentacji – daje pełną kontrolę nad wykonywanymi pracami oraz umożliwia szybkie rozwiązywanie pojawiających się problemów
- opieka nad eksploatacją sprzętu. Obejmuje przeprowadzanie okresowych przeglądów mających na celu diagnozowanie wydajności i poprawności działania sprzętu, stwierdzenie braku lub wystąpienia uszkodzeń mechanicznych
- opieka nad systemami operacyjnymi i oprogramowaniem. Polega na wykonywaniu kopii bezpieczeństwa danych, ochroną przed wirusami itp. Obejmuje także wsparcie techniczne przy instalacji i aktualizacji oraz szkolenia z zakresu posiadanego oprogramowania w tym programów finansowo – księgowych (np. Płatnik, Insert)
Naprawa:
drukarek atramentowych, laserowych; kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych; niszczarek; falcerek, kopertownic; liczarek banknotów; komputerów stacjonarnych, tabletów, telefonów